Nabídka
Internetová reklama
Propagace prostřednictvím internetu je nedílnou součástí marketingové komunikace ve stále více společnostech. Spektrum možností je široké a vyvíjí se. Pomůžeme vám tento trend využít.
S čím pomáháme:
- výběr propagace na míru,
- komplexní reklamní kampaň,
- monitoring a analýza výsledků.
Výhody reklamy na internetu
Přesné zacílení – využitím demografických dat, poznáním fáze nákupního procesu, dle zájmů uživatelů a jejich chování na internetu.
Dobrá měřitelnost – znáte počet návštěvníků, kolik z nich se stalo zákazníky, odkud přišli a co je na stránkách zajímalo.
Přijatelný poměr cena/výkon – reklama na internetu je účinná a levná, ale s rostoucí konkurencí je to stále těžší. Rozrostly se možnosti, a tak dnes vyžaduje výběr správné formy hlubší znalosti.
Flexibilita – tvorba reklamy je rychlá. Jednotlivé formy můžete podle jejich výkonnosti postupně modifikovat.
Široký zásah – internet denně osloví množství populace srovnatelné s televizí (tj. 75 % české populace ve věku 16–74 let).
Návštěvnost webových stránek
Máte webové stránky, na které nechodí dostatek návštěvníků? Chcete, aby jich chodilo více? Dnes lze získat informace o tom, jaký je potenciál návštěvnosti. Alfou a omegou je strategie, jak si ukrojit z koláče co největší díl a přitom vydělat více, než jsem vložil.
S čím pomáháme:
- volba strategie,
- výběr vhodných zdrojů návštěvnosti,
- měření cílů a vyhodnocení návratnosti investice,
- budování zákaznické komunity a její věrnosti.
SEO – Optimalizace pro vyhledávače
Ideál je, když se vaše stránky zobrazí na prvních pozicích ve vyhledávačích na všechny relevantní dotazy hledajících uživatelů. SEO je snaha dosáhnout tohoto ideálu.
Vyhledávače jsou hlavními zdroji návštěvnosti a vaše pozice v nich ovlivňuje ekonomiku vašeho podnikání. Algoritmy vyhledávání se zdokonalují, což vyžaduje dlouhodobou strategii a systematické budování vašich webových stránek.
Co získáte díky SEO:
- viditelnost ve svém oboru,
- rostoucí návštěvnost,
- návštěvníky s obchodním potenciálem.
S čím pomáháme:
- analýza současného stavu,
- dlouhodobá strategie SEO,
- content marketing strategie
- budování profilu zpětných odkazů.
PPC reklama
PPC reklama je rychlé SEO. Pokud chcete získat okamžitou návštěvnost, je to nejlepší cesta. Optimalizované kampaně jsou často významným zdrojem tržeb.
Chcete zvýšit návštěvnost svých stránek? PPC reklama je rychlý způsob, jak na svoje stránky dostat potenciální zákazníky. Můžete cílit od velmi konkrétních dotazů až po dotazy širší cílové skupiny uživatelů. Vše závisí na vašich cílech, kterým lze kampaň přizpůsobit.
Co vám PPC kampaně přinesou:
- přivedou zákazníky, kteří hledají to, co nabízíte,
- kontrolu a optimalizaci nákladů na objednávku,
- možnosti rozšíření a cílení podle vašich potřeb.
S čím pomáháme:
- tvorba a správa kampaní podle vašich marketingových cílů,
- audit kampaní a nalezení dalších příležitostí pro růst,
- vyhodnocení kampaní s analýzou chování návštěvníků.
Sociální média
Fenomén posledních let, zastoupený v ČR především sítí Facebook. Přidejme blogy, diskuse a stránky jako YouTube. Potenciál se obor od oboru liší, ale pokud chcete lidi se svou značkou obeznámit, je to správná cesta.
V sociálních médiích může společnost svobodně publikovat a vytvořit si svou komunitu. Této své skupině může přinášet informace – hodnotné, relevantní, zajímavé a přesvědčivé. Se znalostí současných i potenciálních potřeb a zájmů. Raději informace o sobě pozitivně ovlivňujte, než abyste připustili, aby o vás negativní informace šířili jiní.
Co mohou sociální média přinést vašemu podnikání:
- rozšíří zákaznickou komunitu,
- poskytnou zpětnou vazbu,
- stanete se zajímavými,
- lidé vás budou doporučovat známým.
S čím pomáháme:
- komplexní social media strategie,
- tip pro nejvhodnější sociální sítě a weby,
- monitoring a analýza aktivit uživatelů.
E-mail marketing
Kvalitní databáze zákaznických e-mailů je k nezaplacení. Komunikujete s lidmi, kteří už s vámi mají zkušenost. Pokud je zkušenost dobrá, rozhodně mají důvod nadále s vámi spolupracovat a na váš web se vracet.
E-mail marketing jako forma direct marketingu má při správném využití nesmírnou sílu. Pro mnoho společností je to esenciální část marketingové strategie. Úspěch však závisí na tom, jak relevantní, personalizované a zajímavé sdělení příjemcům zašlete.
Co přináší společnosti dobrý emailing:
- překvapivě nízké náklady,
- vysoká návratnost investic (v souladu s kvalitou vaší databáze),
- vyšší věrnost zákazníků,
- rostoucí hodnota vašich zákazníků,
- zpětná vazba od zákazníků,
- cílená nabídka dalších produktů či služeb.
S čím pomáháme:
- vytvoření strategie pro e-mail marketing,
- doporučení vhodné služby pro rozesílání e-mailů,
- kompletní zajištění e-mail marketingu.
Optimalizace pro vyhledávače zboží
Pro mnoho e-shopů významný zdroj objednávek s nejvyšší mírou konverze. Přivádí ve velkém množství lidi rozhodnuté k nákupu. Získejte z nich maximum díky auditu a optimalizaci.
Potřebujete na svůj e-shop přivést více lidí, kteří mají zájem o vaše zboží? Máte problém s tím, že na webech Heureka.cz a Zboží.cz nedosahujete požadovaných výsledků nebo si chcete být jistí, že získáváte maximum? Chcete ve vyhledávačích zboží dosáhnout na lepší pozice než má konkurence? Provedeme analýzu výkonnosti vašeho e-shopu a navrhneme možnosti zlepšení.
S čím pomáháme:
- analýza výchozího stavu produktového feedu
- návrh oprav a případná realizace
- průběžné vyhodnocování úspěšnosti změn
Vyhledávače zboží jsou agregátory produktů z e-shopů, které návštěvníkům umožňují vyhledávání v jejich sortimentu včetně možností jejich porovnávání z hlediska ceny, dopravy a dalších parametrů. Optimalizace pro tyto systémy může velmi napomoci v dosažení lepších pozic, než má konkurence a tedy i zvýšení počtu návštěv a objednávek.
Výhody optimalizace vyhledávačů zboží
Rychlý výsledek – vyhledávače na změny provedené ve feedu e-shopu poměrně rychle zareagují a tak jsou výsledky úprav vidět brzy a navíc jsou velmi dobře měřitelné.
Relevantní návštěvníci – vyhledávače cílí zpravidla na uživatele v poslední fázi nákupního cyklu, tj. uživatele, kteří zpravidla jen hledají obchod k zakoupení vybraného produktu. Přivedení tohoto návštěvníka na web je tak velmi cenné.
Kontrola nad výdaji – velmi pokročilé možnosti nastavení limitů útraty za celý e-shop, jednotlivé produktové kategorie i konkrétní produkty, možnost vyloučení produktů s nedostatečnou marží, to vše napomáhá vyšší rentabilitě.